Informace

Objednávání

Objednat se k vyšetření / ošetření je možné telefonicky, přes email, osobně v pondělí, ve středu nebo v pátek od 8 do 12h.

Ostatní pracovní dobu prosím respektujte práci a potřebný čas, který fyzioterapeuti věnují svým klientům pro kvalitní terapii. Pro objednání pište email, SMS či vyčkejte na zpětné zavolání.

Platnost dárkových poukazů a permanentek je 1 rok od jejich vydání.

DenOtevírací doba
Pondělí7:00 - 19:00
Úterý7:00 - 15:00
Středa7:00 - 19:00
Čtvrtek7:00 - 15:00
Pátek7:00 - 15:00

Nemůže-li se klient dostavit k terapii, je jeho povinností se předem omluvit. V případě omluvy až v den terapie nelze garantovat náhradu termínu. Pokud se klient z terapie předem neomluví, nárok na náhradní termín zaniká úplně. V případě neomluvení či zrušení termínu méně jak 12h před plánovanou terapií (u samoplátce) činí storno poplatek 100% ceny terapie.

Pokud se klient 2x po sobě na terapii nedostaví, zbývající objednané termíny terapií mu budou zrušeny bez nároku na náhradu celé terapie.

K objednání je potřeba mít žádanku, kterou vyplní a potvrdí praktický nebo odborný lékař. Po vystavení žádanky by měl pacient do jednoho týdne kontaktovat fyzioterapeutické pracoviště. Lékař může pouze doporučit konkrétní zařízení, ale konečná volba závisí na pacientovi.

Pro samoplátce není nutná žádanka, terapii si hradi klient sám, viz ceník.

Po příchodu

Klient při přijetí do ambulance prokáže svoji totožnost průkazem zdravotní pojišťovny.

Klient je povinen nahlásit změnu zdravotní pojišťovny, trvalého bydliště, telefonního čísla.

V případě, že bude klient vykazovat známky akutního infekčního nebo respiračního onemocnění, požití alkoholu či jiných omamných látek, nebude k terapii přijat.

Klient může absolvovat terapii pouze po řádné osobní hygieně v čistém oblečení.

V našem zařízení používáme jednorázová prostěradla za poplatek 50Kč/ks nebo si klient nosí vlastní podložku či ručník.

Vnitřní řád pro klienty rehabilitace

Klient má povinnost se chovat slušně ke zdravotnickým pracovníkům, respektovat jejich pokyny a chovat se slušně a ohleduplně k ostatním pacientům či jejich doprovodu.

Vnitřní řád je pro všechny klienty závazný. Není vaší povinností s ním souhlasit. Nesouhlas s Vnitřním řádem je zároveň nesouhlasem pacienta s poskytnutím péče v našem zdravotnickém zařízení FYZIOTERAPIE POD LIPAMI s.r.o..

Hrubé porušení Vnitřního řádu ze strany klienta je důvodem k odmítnutí jeho vyšetření / ošetření či jeho vyřazení z péče zdravotnického zařízení.

Jsme tady pro Vás a věříme, že se s námi budete podílet a spolupracovat na vaší léčbě.